Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Маслєннікова Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Маслєннікова Ю. Морально-естетичне виховання особистості майбутнього вчителя музики засобами сакрального хорового мистецтва [Електронний ресурс] / Ю. Маслєннікова // Молодь і ринок. - 2015. - № 2. - С. 151-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_2_33 Проаналізовано виховний потенціал сакральної хорової музики, розкрито сутність її впливу на морально-естетичне виховання майбутнього вчителя музики. Визначено низку теоретичних положень, що характеризують сутність морально-естетичного виховання. Доведено, що ефективність морально-естетичного виховання майбутнього вчителя музики забезпечується дотриманням принципів гуманістичної спрямованості, свідомості й активності студентів як суб’єктів виховання, зв’язку теорії з практикою, систематичності, послідовності та цілісності.Проанализирован воспитательный потенциал сакральной хоровой музыки, раскрыта сущность ее влияния на морально-эстетическое воспитание будущего учителя музыки. Определен ряд теоретических положений, характеризующих сущность нравственно-эстетического воспитания. Доказано, что эффективность нравственно-эстетического воспитания будущего учителя музыки обеспечивается соблюдением принципов гуманистической направленности, сознательности и активности студентов как субъектов воспитания, связи теории с практикой, систематичности, последовательности и целостности.In this article the educational potential of sacred choral music, the essence of its impact on the moral and aesthetic education of future teachers of music are analyzed. A number of theoretical propositions that describe the essence of the moral and aesthetic education is distinguished.
| 2. |
Маслєннікова Ю. Хорове виконавство як предмет досліджень: основні концепції, позиції, підходи [Електронний ресурс] / Ю. Маслєннікова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Мистецтвознавство. - 2017. - № 1. - С. 37-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUm_2017_1_8 Розглянуто поширені в музикознавстві концепції у галузі теорії та історії хорового виконавства, здійснено аналіз і характеристику основних аспектів хорового виконавства. Наголошено, що в сучасній теорії хорового виконавства не вироблено спільного підходу до розуміння й систематизації хорового виконавства як цілісного явища, що існує як самостійна інтонаційна практика.
|
|
|